Teine keskus- Kuuldeaparaadid OÜ


Kuuldeaparaadid OÜ (https://kuuldeaparaadid.ee/)

Ettevõttel on väga mugav veebivorm, kust saab valida sobiva aja aparaadi saamiseks. Panin esmalt kohe kahte kohta aja, nii Tulika tänavale kui ka Medicumi, sest arvasin, et nii saab mõlemast hea ülevaate. Mõne aja pärast aga helistati keskusest ja küsiti üle, kas tõesti kaks kohta? Leidsime ühiselt, et piisab siiski ühest kohast, kuna mõlemas on samad aparaadid. Jätsin Medicumi aja, kuna Tulika tänaval olen ma ühe teise asjaga seoses käinud.

10.juuli.
Medicumi sisenedes ootas mind kena vastuvõtukomitee- ühelt poolt lasti desovahendit kätele, teiselt poolt ulatati mask. Jälle....
Kolmandale korrusele jõudes oli õhk taas otsas, õnneks lubati kabinetis mask ära võtta. Mind võttis vastu maskistatud Liina.
Täitsin ära andmekaitse dokumendi, et minu andmeid võib üldse kuskile kirjutada. Küsis, kas ma töötan, siis olen ma teises aktiivsusgrupis. Audiogramm tehti sealsamas kabinetis, tuttavate nupuvajutuste meetodil.  Kõrv vaadati hoolega üle, see oli korras. Silmusvõimenduse osas ütles spetsialist, et pole sellega kogemusi, küll aga on valmis seda tundma õppima. Liina oli väga sõbralik ja osavõtlik. Valisime esimeseks testimiseks Linx 3D 9. Aeg hakkas otsa saama, uus klient oli juba ukse taga.Tundsin, et aparaadid vajaksid tegelikult veel häälestust, aga pole hullu, testime. 

Läksin kohe uue aparaadiga poodi, aga oi, teravaid helisid kostus igalt poolt, need suisa lõikasid ajju. Proovisin erinevaid programme, panin vaiksemaks- aga kadusid ka inimeste hääled. Proovisin aparaati kodus, õues- üle poole tunni ei saanud kanda, valus hakkas. Loodetavasti teine kord teise aparaadiga läheb paremini.

17.juulil olin valmis jälle maski vastu võtma, aga ennäe, kuulmiskabinetti minekuks ei olnud vajagi, piisas vaid desost. Liina ei kandnud ka enam maski, super, nüüd saab tema jutust paremini aru. Kurtsin, et aparaatidega ei saanud kaua olla, liiga teravad helid segasid. Liina vabandas, et ei jõudnud neid eelmisel korral paremini sättida. Ütlesin rõõmsalt, et proovime teistega, küll läheb paremini. Seekord sain Linx Quattro, laetavad. Nagu ikka, unustasin ka neid laadima panemast. Kui need peaksid osutuma väljavalituks, siis saab ka patareidega mudeli, jee. Silmust saab samuti sisse panna. Äppi mul ei õnnestunud tööle panna, selgus, et see oli üldse vale äpp, tinnituse jaoks. Õiget äppi minu telefon aga Play poe kaudu ei leidnudki, selgus, et pole õige telefon :(

Nädal aja pärast, 24.juulil viisin teise aparaadi tagasi, nüüd juba Tulika tänavale, sest Liina oli puhkusel. Mind võttis vastu Madis. Rääkisin Madisele, et teised aparaadid olid küll natuke paremad, teravad helid niipalju ei seganud enam, aga muu oli üsna balansist väljas, nt kõne oli vaikne, teised helid tulid rohkem esile. Hea oli see, et kõne oli mahedam, seda oli üpris mõnus kuulata, aga jah, ootamatud kõrvalhelid olid mõnikord ehmatavad. Olen kindel, et heli saab timmida sobivaks, tuleb lihtsalt häälestada. Kuna minu ega mu elukaaslase telefon ei leidnud Resoundi äppi, rääkimata aparaatidega liidestamisest, siis palusin Madisel ette näidata, mida selle äpiga teha saab. Päris vinge!


Comments

Popular posts from this blog

Eksperiment alga! Esimene keskus- Audiomed

Kokkuvõte

Seitsmes keskus- Tartu Ülikooli Kliinikum