Neljas keskus- ITK


Ida-Tallinna Keskhaigla (Ravi tn 18, Tallinn) https://www.itk.ee/kliinikud/kirurgiakliinik/kirurgiakliinikust/korva-nina-ja-kurguhaigustekeskus/

Aja sain 11.juunil kenasti kodulehe kaudu, siit lingilt:
Väga mugav, sest sellelt lingilt saab ka ainult kõrvaarsti juurde aega panna. Leidsin enda jaoks sealt ka  sobivama valiku: soovin kuuldeaparaati osta/vahetada. 

Vastus tuli samal päeval, teatega, et olen registreeritud dr Laane juurde. Paar päeva enne kohaletulekut tuli ka sms, kus oli kirjas, et lisaks dr Laanele külastan ma samal päeval ka õde Niinat. See info, et ma samal päeval veel ka õe juurde lähen. oleks võinud muidugi ka juba e-mailis olla, õnneks ei olnud mul peale arsti visiiti midagi muud kalendrisse broneeritud ja sain kenasti mõlemas kohas käia. 

Arstilkäik on igati vajalik, kuna mul seisab ees ka töövõime hindamine, lisaks on kõrvaarsti tõendit vaja ka mõnes kuulmiskeskustes, sest ilma selleta ei saa aparaati osta. Saabki nii kaks kärbest ühe hoobiga. 

16.juunil seadsin sammud ITK-sse. Uksel palus  üks kena näitsik käed desinfitseerida ja küsis, kelle juurde. Seejärel andis numbri registratuuri. Jee, maski polegi! Maksin oma viieka visiiditasuks ära ning läksin üles, tuttavasse kuulmiskeskusesse. 

Dr Laane uuris, mis on minu visiidi eesmärk, vaatas digilukku ning küsis, kas mul mõnd audiogrammi ei ole kaasas. Ee, eeldasin, et kohapeal saab ju teha..? Vastus oli ehmatav- täna küll ei saa, kohe kindlasti mitte. Asoo.. Aga mul on ka Niina juures aeg, tahan uut aparaati. Aa, täna on aeg broneeritud, ma ei teadnud, siis saab küll. Oehh, jumal tänatud! :)
Dr Laane uuris veel, kas mul on muid kaebuseid, seejärel saatis linna peale jalutama, kuna Niina aeg oli alles pooleteise tunni pärast. 

Tore, saigi lõunatada sealkandi lemmiksöögipaigas, Sõõrikukohvikus ja vastata vahepeal sissetulnud töömeilidele. Tagasi ITK-sse, käed desotatud, näitsiku numbriteenusest seekord keeldutud, Niina ukse taha. 

Niina on mind varem näinud, seega tundis kohe ära. Ah et uut aparaati? Teeme siis uue uuringu. Teise tuppa, pult kätte ja mis muud kui vajutama. Toonaudiogramm tehtud, siis teine, tugevama survega luukuulmisklapid pähe. Ja ongi jälle tehtud. 

Madalamad helid natuke allapoole tulnud. Jaa, bassihäälega meesterahvad ongi kuidagi arusaamatult rääkima hakanud. Sain ka paberil audiogrammi, kuna perearst võib seda vajada. 
Selgub, et mulle sobivaid, tehnikavidinatega aparaate Niinal polegi. Soovitas minna Audiomedi, seal on võimalusi rohkem. Poetasin, et käin ka teistes keskustes. Niina arvas, et see on hea mõte. Teeme siis nii!

Niinaga koos tagasi dr Laane kabinetti, sain arstitõendi, digiloo väljavõtte perearstile ja samuti soovituse Audiomedi pöörduda. Olgu, seekord siis ITKst aparaati ei saa, mis parata. 

Comments

Popular posts from this blog

Eksperiment alga! Esimene keskus- Audiomed

Kokkuvõte

Seitsmes keskus- Tartu Ülikooli Kliinikum