Kolmas keskus- Kuulmisrehabilitatsioonikeskus


Kuulmisrehabilitatsioonikeskus, endine Lembitu tänava keskus (Pärnu mnt 106, Tallinn)    https://heakuulmine.ee/


Saatsin päringu samal päeval nagu teistessegi keskustesse, 11.juunil.  Kirjutasin info@heakuulmine.ee, vastus tuli samal päeval, visiiti pakuti kahe nädala pärast.  Pakutud ajal mulle aga ei sobinud, mitme meilivahetuse tulemusena sai kohtumine kokku lepitud 13.juuliks.

Keskuses ootas mind juba uksel juhataja, kellel oli küsimus Töötukassa koolitustoetuse kohta :)
Pole midagi parata, selles keskuses ei õnnestu mul tavalise tundmati kliendina käia, olen sealsete inimestega ka varem koostööd teinud. Juhatajaga jutud aetud, kutsus Margit mind oma kabinetti.

Margit ütles, et minu kuulmistest jääb kuskile kiviaega. Olen olnud kunagi Oticoni kasutaja, kasutanud kõrvasiseseid aparaate. Kuulmistest oli veidi harjumatu, kuna nupulevajutamise asemel tuli noogutada või öelda "jaa". Jaatamine oli kuidagi imelik, nõnda ma siis pigem noogutasin ja mõmisesin piiksude peale tunnustavalt "mhmh".  Margit uuris ka kõrvad üle, need olid korras. Sobivaks aparaadiks leidis ta Oticoni tippmudeli Opn S 1, mis olevat selliste vingete võimalustega, mida teised firmad ei ole veel suutnud teha. Programmideks panime tavaprogrammi, koosoleku, õueprogrammi ja muusika. Käisime koos Margitiga ka õues testimas. Seal selgus, et vaegkuulja on hoopis Margit, kuna tema mind ei kuulnud, aga mina temast sain hästi aru :) Seega õues on need aparaadid head. 

Valitud mudelil saab panna ka silmusvõimenduse, juhtida saab äpist, aga otseühendus on vaid IPhonega. Androidi telefoniga ühendub läbi striimeri. Tundub taas, et peab iPhone ostma. Katsetasime äppi, minu telefoniga see ei ühendunud paraku, kodus sain selle aga Reino telefoniga kenasti tööle.

Oticon tundus minu kuulmise jaoks päris hea olevat, seega otsustasin testida seda ka teises voorus, koos õige telefoniga (saigi iPhone ostetud). Ehkki Oticoni äpp ei võimaldanud nõnda paljude funktsioonide vahel kui mõne teise aparaadi äpid, proovisin helide sobivust võimalikult paljudes ja erinevates keskkondades. Kõige enam oli Oticonist kasu tantsutrennis, kus aparaat püüdis kenasti muusika peenemaid nüansse. Muusika osas oligi Oticon parim aparaat, tubli tegija! 

Comments

Popular posts from this blog

Eksperiment alga! Esimene keskus- Audiomed

Kokkuvõte

Seitsmes keskus- Tartu Ülikooli Kliinikum